CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 9, 2011

Happy Mothers Day to all

Salam Hari Ibu untuk semua, tak kesah lah dah jadi ibu, bakal ibu, ataupun yang masih berusaha untuk bergelar ibu.

Hari Ibu tahun ini saya sambut biasa biasa aje. Seperti tahun lepas dan tahun sebelumnya, wajib untuk kasi mama bunga dan tak lupa jugak untuk mother in law dan staff staff Riamoda Silk House yang telah pun bergelar ibu.

Tahun lepas masa meraikan mereka mereka yang bergelar ibu, dalam hati kata " tahun depan aku pulak yg dapat bunga". 100 % meleset jangkaan tu. Mungkin tahun depan kot.

      alamak, kecik nyer gamba, sbb buta IT, biarlah gamba ni, tak jelas sgt ke"montel"an saya tu kan.

Insyaallah 14 hb ni saya period. Tak sabar nak buat HSG test walaupun baca article dalam internet dan tgk video dlm youtube tu, dr pengalaman org ade yang cramping selepas buat test tu, keluar discharge dr dye yang dimasukkan tu dan ramainya berkata amatlah tidak selesa semasa test dijalankan. Bergantung jugak pd individu kot. Harap haraplah saya ok.

Itu sahaja entry kali ni. Saya pasti saya period bulan ni dan saya redho. Kadang kadang kite boleh usaha sampai tonggeng terbalik, tp seandainya Allah belum mengurniakan rezeki itu, kite hanya mampu mencuba dan tawakal. Apa apa pun jangan putus asa. Saya amat bersyukur walaupun rezeki anak belum lagi saya terima, tetapi dah terlalu banyak nikmat Allah SWT berikan kepada saya, hubby dan family saya yang selama ini saya terlepas pandang. Saya akan cuba untuk sentiasa bersabar walaupun kesabaran saya dari segala segi tidak pernah tinggi.

4 comments:

Aini Qamariah said...

sabar separuh daripada iman emy..seriussssss~! ahahahhaha <3

one BABY-step at a time said...

seriusss ye...itu tandanya iman tak cukup.separuh pun tak sampai!! aish, kena berusaha lebih gigih ni.

Aini Qamariah said...

g semayang...(T____T)

one BABY-step at a time said...

jom sama sama

Post a Comment