CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, April 17, 2011

mungkin takdir kami berdua sahaja

Mungkin bukan bulan ini kerana jadual kerja yang tak menentu;
Mungkin bukan bulan ini kerana mungkin bulan depan lagi indah jikalau ada;
Mungkin bukan bulan ini kerana mungkin dia nak lahir tahun 2012;
Mungkin bukan bulan ini kerana Allah mahu kami lebih berusaha dan Dia lebih tahu waktu yang tepat untuk kami.

Itu sahaja yg mampu sy tulis kali ini.

7 comments:

E K A said...

jangan la camtu dear.jgn sedih2 ae...ada tu...hanya dia je yg tau waktu yg paling sesuai nak bagi anugerah itu

ummi said...

we know how it feels....moga bln dpn ada sinar inshaallah....hugssssss

Mrs.ShiZni said...

Keep on, keep on trying. Jgn cedih2.. Maybe it just a matter of time. Keep on, keeping on!

Nailah Azman said...

don't give up!

YuNyLoveSYou said...

im trying to.. just hope for the best~ hugs..

AiniQMY said...

ye..takdir berdua....bertiga belum lagi..jadi tggu dan tggu lah...DIA lagi suka kamu macam ni, sebab bila mcm ni kamu selalu ingat DIA...cakap dgn DIA, mengadu pada DIA, berharap pada DIA....

sampai satu masa, DIA sendiri bagi HADIAH tu untuk kamu...tggu dan tggu..insyaallah :)

one BABY-step at a time said...

to all ; thanks a lot. perasaan sedih ni on off on off.kejap ade, kejap boleh pikir logik.. alhamdulillah skrg dah ok. tetap akan mencuba sehingga terhabis daya.

aini : oh tersentuh dgn komen kamu ni.

Post a Comment