CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, April 27, 2011

Appoinment Doctor Esok

Esok ada appoinment dgn Dr Sharifah at 9 am. *huh,kata tak nak jumpa doc bulan ni.tipu!!* hehehe.. I cannot give up this month because I dont wanna wait any longer. Ini bulan pertama, makan clomid dan tak skip metformin *eh, tipu lagi.ade kot 1 hari terlupa*. I am hoping that both my ovaries produce eggs follicle so that this month perhaps we can do IUI. And I want explaination from doc on what are the factors that hindres my chances of getting pregnant last month. tube blocked ke, silap timimg ke *tp tak mungkin la timimg sbb time tu doc yg kasi*,sbb tak makan metformin betul2 ke atau pun ade perkara lain selain la dari ketentuan yang Maha Esa.

hope everything goes well tomorrow.

3 comments:

shaLiciOus said...

maybe nanti ada rezeki kesan daripada clomid tu..cam sha, sha rasa yang lekat ni pun kesan daripada clomid..dont worry ok! everything will be okay! =)

Aini Qamariah said...

bagus2..sekarang dah pukul 1230 noon...kamu mesti dah jumpe doc nih..ape lagi?? sile update kate2 doc itu kepada aku yg setia menunggu di telefon nih..!

FaiZin said...

Just Do it Amy...don't ever give up...Only God Knows.. ;)) My prob is same with you...lagilah...i siap confuse dgn my period condition..

Post a Comment