CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 21, 2010

I think it's BULLSHIT

Orang tua tua banyak bercerita tentang pantang larang dan faktor faktor yang membuatkan seseorang itu susah dapat anak...tapi ade 1 cerita ni, yg saya baru dengar, kononnyer kalau kite bela kucing, atau duduk serumah dgn kucing, kita susah nak beranak sbb bulu kucing & pe'el kucing. Hah?? peliknyer.

Saya tak pasti betul ke benda ni, tp sorry to say to "those who believe it is so to be true", that I personally think that it's BULLSHIT!! Bagaimana, 1 makluk ciptaan tuhan, di sayangi Nabi Muhammad SAW, boleh dijadikan sebab musabab seseorang itu tak boleh mengandung?. Berjuta je org dalam dunia ni yang ade kucing, dekat dengan kucing, boleh je dapat anak.

Saya sayang kucing saya, waktu saya sedih, waktu saya bosan, dia lah yang menjadi penghibur saya. Kalau la benar kerana kucing  saya tak ade anak. So be it !!!

                                                    This is my baby and will always be

8 comments:

Lunia said...

sian mellow.. dye innocent kot. =P

sabar ye k.emy. insyaallah nanti ade la rezeki tu.. =)

shaLiciOus said...

comelnya kucing kamOo itu..kita mengalami nasib yang sama..dah malas nak dengar org tanya pasai anak bagai..kat rumah ada sekor kucing jugak tak termasuk kucing jiran tetangga yang suka datang makan n melepak tgk tv di rumah..bahagia ja rasa ada depa suma..menghilangkan stress..

one BABY-step at a time said...

Terima kasih....dia comel dan comot at the same time...hehehe.dia suke mkn cotton candy n susu strawberry.

Mulut org kite x boleh tukup, kalau boleh mmg senang.

Unknown said...

hye dear...suke dgn kucing u..i loikee..,just wanna share with u..,my sister-in-law pn bela kucing sma sgt cmni,2 ekor lg..dh 4thn kawen bru dpt zuriat..,neway rezeki 2 psti akn dtg jua..

one BABY-step at a time said...

Thanks dear.kalau rezeki tu ade, bela kucing brape ekor pn, akn ade jugak.cuma bile tu x pasti...

Aini Qamariah said...

kalau mau buang si melo ini..sile pos kan ke rumah saye ye...bahahahaha
siapa kata kucing ade kaitan dgn kesuburan wanita adelah GILA.
wehs...bohsan, bile ko nak dtg sini menjenguk aku, nani dan gee?

one BABY-step at a time said...

Hahaha kmu nk simellow? Moody jer dia memanjang.... Biler la ak nk mlawat kmu aini oiii...meh dtg ipoh mlawat ak! Kihkihkih

Anonymous said...

hye...saya dah kawen hampir sethun..msih mnggu..time kasih wat blog ni...byk ilmu yg saya blajar dr cni...

Post a Comment