CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, July 24, 2011

First IUI : Failed

Hari ni terbukti IUI pertama : gagal
Tentu ada hikmahnya, cuma mungkin saya belum nampak
Cukup lah sekadar mempercayai bahawa segala yang terjadi ada sebabnya

Mungkin Allah nak bagi enjoy dulu
Enjoy holiday bulan sembilan ni
Tak payah nak jaga ape ape, cuma jaga diri sendiri aje
Angkat beg berat pun tak jadi masaalah
Jalan jalan seharian pun tak jadi masaalah


Kami sekeluarga , InsyaAllah akan ke

Paris September, 1st


Switzerland September 3rd

Milan September 6th

Venize September 7th


 Pisa September 9th


 Rome Sept 11th


Jika panjang umur, murah rezeki, di izinkan Allah

Ye,... saje je nak senangkan hati sendiri
Nak hilangkan rasa sedih di kalbu
Mencuba untuk tidak menitiskan air mata
Sebenarnya tak pegi mana mana pun tak pe asalkan ada anak
Tapi sayangnya, ketentuan bukan di tangan saya
Terimalah seadanya ape jua rezeki yang ada





6 comments:

Lady Mira said...

feel sorry for u dear {HUGS}. InsyaAllah nanti leh try lagi. Wow, u have a great vacation plan... syoknya... enjoy every bits okay nanti!

Aini Qamariah said...

ok...now focus on what u have rather than what u dont ok darling! Take care! :P

myazara said...

k xpe dear...enjoy ur holiday..hopefully dpt normal ber'ttc' yela kan kat sana opcoz sejuk...hihi...juz kidding...mana tau kan rezeki...

shaLiciOus said...

its ok..sha pun gagal jugak dengan IUI but lepas tu lekat..maybe ur turn plak pasni..anak paris ke kan..hehehe! cheers sis!!

Anonymous said...

sabr lah emy, kite mesti berusha lgi.

one BABY-step at a time said...

Mira: its ok kan.there must be a reason behind every thing that happens.

Myazara: hehehe sejuk boleh membantu ye ;) hehehe.ttc sendiri agak ssh sbb period pn irregular.tp kot kot rezeki sape tau kan.amin

Aini: hehehe ok

Sha : tulah.sya pun lekat masa x buat treatment ape pun kan.harap harap mcm tu lah.

Anonymous : ye,kite mesti usaha lagi. Harap harap jalan buat kite dimudahkan

Post a Comment